Se enkelt indlæg
Gammel 01-12-2011, 05:17   #7
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Mht læge, så ringer du i løbet af i dag, når du så får af vide at lægen har for travlt, siger du bare at du har massere af tid, og kan tage en hvilken som helst tid på dagen samt at du sagtens kan tage en afbudstid.

Du kan også vælge at sige at det er en hastesag for en udd´et læge, og at du påtænker at klage til patientklagenævnet hvis du ikke snarest får en tid hos den læge du er tilmeldt.

Personligt ville jeg nok vælge at smide nr 2 mulighed hvis jeg får afslag, eller mere end 1 måneds ventetid. For lægerne SKAL have akuttider, tider de lader stå ledige til akutte patienter, og der burde du kunne komme til, lige som du burde kunne få en tid ude i fremtiden og samtidig skrives op til en afbudstid.

Jeg ved godt akuttiderne (ofte mellem 12 og 13) er til akutte patienter, men det er du så sandelig da også, der til ser jeg tit forældre side i akuttiden, som ikke fejler stort andet end ganske alm forkølelse, når de kan, så kan du bestemt også, i det du er livstræt, og har alvorlig brug for hjælp NU!

Og husk at det altså ikke kommer sekretæren ved hvad du skal, hvis du ikke ønsker at oplyse det kan du ikke tvinges til det, men dog vil den oplysning, at du er livstræt og ikke ved hvor længe du kan holde i, muligvis kunne hjælpe i forhold til at få en tid, og sekretæren har trods alt tavshedspligt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat