Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse
Når man klager, f.eks. over sb's manglende svar, så skal klagen stiles til jobcenterchefen, og det skal fremgå tydeligt, at det er en klage, da den ellers bare lander på sb's skrivebord.
|
Efterflg. kan man såfremt man ikke hører fra jobcenterchefen, sende den CC højere oppe. Det er som regel Erhvervs og økonomi chefen, der har ansvaret for jobcenteret og sker der ikke yderligere der, så kan borgmesteren også lige få en cc.
På ens kommunes hjemmeside fremgår de forskellige mail adresser, jeg har faktisk kun oplevet at mail adressen til jobcenterchefen blot var kommunens almindelige mail adr.
Inden du går igang med de forskellige ccére så bør du også sætte flag og kvittering på at det er læst på dine mails. Navnet på jobcenterchefen får du blot ved at ringe til jobcenteret, det er rart med et navn når man sender noget, så tager de det lidt mere personligt.
Det kræver lidt arbejde, men du skal nok få svar i en noget hurtigere fart end du er vant til. Jeg oplevede faktisk, at jobcenter chefen kunne "huske" mig idet der var rimelig hurtig response, hvis der var noget jeg manglede svar på.
Desværre må man gå dem på klingen når man ikke får svar sådan er det bare...