Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2011, 00:16   #19
Rie82
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 75
Styrke: 13
Rie82 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Priks Se meddelelser
Hov, det var forresten ikke for at være uhøflig, at jeg ikke kom med respons på dette indlæg.
Jeg hører fuldstændig hvad du siger, og tror dig. Det lyder som et hårdt forløb du selv går igennem pt.

Min erhvervsevne er dog vurderet til 0 og erhvervsevnetabet er varigt, så vi står nok i lidt forskellige situationer.

Jeg skal igen lige sige, at jeg ikke kæmper med kommunen. Jeg har aldrig haft andet end super gode sagsbehandlere og realistiske vurderinger, selvom jeg efterhånden har været i systemet i snart 10 år. Jeg har desuden været i behandling (både med alverdens medicin og alverdens terapeuter/psykologer/teams/psykiatere) i ca. 8 år.
Mine diagnoser hedder bipolar affektiv sindslidelse samt ængstelig evasiv personlighedsforstyrrelse.
[QUOTE]

Har jeg forstået det rigtig med at det var kommunen selv der stillede en special læge til rådighed. eller valgte du selv en? jeg har mere eller mindre de samme diagnoser . og bliver på trodes af en lægeerklæring, der siger jeg ikke vil kunne yde noget på arbejdesmarkedet. sent ud i en 3 afprøvning.
Rie82 er ikke logget ind   Besvar med citat