Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2011, 09:24   #1
kelly2007
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2011
Indlæg: 11
Styrke: 13
kelly2007 er ny på vejen
sygdagpenge stop hjælp.

hej med jer.
et råb om hjælp,vedr.sdp stop.

jeg blev sygmeldt dec.2009.med brystkræft og spredning til lymføderne.
skulle igennem kemo og stråler.
starter jobprøvning i marts 2010 i køkken,hvor jeg kommer op på 4 timer,ved afslutning af jobp.i juni.sagsbh.har forlænget jobp.med 3 uger.

mine sdp er blevet forlænget med 39 uger men udløb okt.
det er så her det begynder at gå galt.p.g.a.rokade på jobcenter får jeg ny sagsbh.hvilke jeg først finder ud af i marts.jeg beder om en samtale men denne afvises om at det kommer senere.denne senere har jeg så fået 24/11.11.
sagsbh vælger at jobprøve mig et nyt sted,hvor jeg ikke må bruge mine arme.
her starter jeg i august.der er intet skedt i hele juli.
jeg kontakter sagsbh.flere gange pr.mail får at gøre opmærksom på at mine sdp snart udløber.indkalder sagsbh til møde får at høre hvad der skal ske.

sagsbh.vil have en neuropsykologisk undersøgelse.denne smider man ud på nettet med svar d.23/8.11.hvor man vælger en der har næsten 2 md vente tid.
jeg skriver en klage stilet til jobcenter chef.men hører intet rykker pr.mail knap 5 uger senere,men hører stadig intet.så kontakter jeg formanden for beskæftigelseudvalget 17/10 denne går vidre med sagen.2 uger senere har jeg stadig intet hørt,ringer igen.men der sker intet.
d.14/10 er jeg til neuro.og svar kommer d.18/10.hvor jobc.også modtager denne.så ligger sagsbh.den til lægekonsulenten men inter sker.rykker flere gange sagsbh.for svar,da vi er meget tæt på at mine sdp udløber.
sdp stopper d.31/10.jeg mailer til sagsbh.som d.9/11 sender mig et brev om at sdp er ophørt pr.31/10.uden mulighed for at forlænge.
dette klager jeg over.men der fastholdes i beslutning.
d.16/11.får jeg besked om at jeg opfylder kraget til flex og indstilles til dette.
dette skal foregå på mødet d.24/11.hvor jeg også skal partshøres.

jeg kan ikke forstå at man har trukket sagen så langt,så sdp ryger og jeg ingen forsørgelse har.må man det.
når jeg så ingen forsørgelse har når jeg visiteres til flex og intet job har.skal jeg først optjene retten i 9 md.

er der slet ingen mulighed for forlængelse?
kan sagsbh.fastholde sdpstop?
er der noget jeg kan gører?

undskyld den lange smøre

kelly2007
kelly2007 er ikke logget ind   Besvar med citat