Emner: Jobkunsulent
Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2011, 04:34   #9
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Kære Kristella
Det er altså HÅRDT at skulle sidde og passe telefon OG sælge...
Det er nok noget af det hårdeste psykisk.

Jeg fik engang til opgave at ringe til samtlige kunder i kundedatabasen (ikke opdateret i 6 år!), så enhver, der engang havde købt så meget som et forklæde, foreninger (der forlængst havde skiftet bestyrelser) mm fik et kald, og om vi måtte maile dem med "gode tilbud"?.
Jeg har ALDRIG i mit liv været så træt i hovedet! Det var i en praktik, der endte med flexjob...

---
Selv mine kampe med TDC Erhverv (i en anden praktik) var det rene vand ved siden af. Der arbejdede jeg nu også hjemmefra. Så jeg kunne løbe rundt i små cirkler og skrige- før jeg tog røret igen og ringede op igen.
----
Det er faktisk meget krævende at skulle tale med folk- og være flink og positiv- især, når de ikke er det.
Hvisens psykiske overskud er lille, så får man lynhurtigt hovedpine (eller det, der er værre).

Prøvat spørge din jobkonsulent, hvor mange timer vedkommende sidder fast og telefonerer- og om, det ikke er hårdt?!

Enig med de andre!
Og pøj pøj med det! (Y) (Y) (Y)

Mvh
Pinny- der ikke ringede til 2000 kunder i basen, men lugede dem ud, der var mere end 5 år gamle.... Så jeg ringede kun til 700!
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat