Emner: xenical/alli
Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2011, 19:31   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har så aldrig prøvet de der Alli produkter, jeg spiser også meget anderledes end andre og blander ikke stivelsesprodukter sammen (som fx kartofler og kød) eller kød og brød osv, da det fuldstændig smadre min krop at blande stivelse sammen.
Hvis jeg kigger på min tallerken, så er der ca 80% vandholdige fødevarer på så jeg hele tiden bliver skyllet igennem indvendigt...

Faktisk så spiser jeg efter 'Fit for life' principperne og har det fantastisk psykisk og fysisk.

Når jeg har været i medicinsk behandling og har taget voldsomt på, så har jeg taget noget der hedder Reductil, men i meget mindre dosis end man normalt skal tage, da jeg ikke normalt har problemer med mit BMI.

Jeg har kun spist efter fit for life principperne 1 års tid og har ikke været i medicinsk behandling, så jeg ved ikke om slankemedicin fremover vil være nødvendigt - før i tiden spiste jeg jo bare uden omtanke og blandede både kød, kartofler, hvidt brød osv sammen.

Jeg prøver så vidt muligt at undgå hvidt mel, pasta og den slags, men engang i mellem spiser jeg det, men altid med omtanke og med massere af grønt på sidelinjen - jeg kan også godt lide morgenbrød fra bageren Søndag morgen, så helt fanatisk er jeg ikke.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat