Se enkelt indlæg
Gammel 07-11-2011, 22:56   #5
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mogens1973 Se meddelelser
Hej FynskQ

Der er åbentbart ikke andre der er utilfreds med nuværende lovgivningen, siden der ikke er flere henvendelser. Kan du kort beskrive din historie, måske jeg kan bruge lidt stikord, i brev som jeg er igang med og udarbejde.

Med venlig hilsen

Mogens
Det kan du overhovedet ikke konkludere

Som popiae påpeger, findes der forskellige grupper - find evt "Støt sygdomsramte som er kommet i klemme i systemet" på Facebook

Der findes nogle ret aktive mennesker rundt omkring, som næsten konstant lægger pres, fx ved henvendelse til pressen, til politikerne, samt på politikernes facebooksider
Der er også lokale grupper, der kæmper. De mest markante er nok Svendborg og Silkeborg, hvor folk kæmper i samlet front. Det er dog kun Svendborg der har formået at nå op til regeringsniveau - uden dog at føre det store med sig

www.avisen.dk er gode til at dække sygedagpengesagerne
og flere af TV2's regioner har også kørt lidt
Men det er umåååådeligt svært at få de landsdækkende medier til at interessere sig for emnet. Og det skyldes ikke at der har været mangel på henvendelser....

Jeg synes det er fint, hvis du også vil forsøge at være aktiv med noget. Jo flere, jo bedre
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat