Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2011, 13:25   #9
Skolekridt
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2011
Lokation: Thisted
Alder: 39
Indlæg: 68
Styrke: 14
Skolekridt er ny på vejen
Den er netop hjemsendt, pga alvorlige sagsbehandlingsfejl og at der manglede ressourceprofil.

Borgmesteren er sat til Cc, så efter det du skriver har jeg gjort alt korrekt indtil nu.

Men tro mig, jeg er ved at kende sygedagpenge loven ud og ind. Og har også henvist til denne § om at jeg har en sag kørende i ASK. Men som min sagsbehandler mener: "en hvervssygdom er ikke en arbejdsskade"

Har sendt ham screenshot af min sag, når jeg er logget ind på ASK. Jeg har givet ham telefon nummer til ASK han kunne ringe og få det bekræftet. Jeg har skrevet det i alle mine klager. Og har også skrevet i mine klager, at jeg ville mene at jeg endda har ret til forlængelse af sygedagpenge. Da jeg ventede på en speciallæge erklæring der skulle laves d. 11 maj. Hvor han stoppede mine sygedagpenge d. 22 april.

Jeg ved at mange sidder med frygtlige sager. Men jeg tror virkelig, at hvis i fik et indblik i min sag, så vil i tænke "jamen hvad sker der dog"?

For at sige det kort: Han stoppede mine sygedagpenge udfra en bred vurdering som han kaldte det. Hvor han bare ringede ned til min praktiserende læges sekretær. For at høre, hvornår jeg sidst havde været hos min læge, om jeg fik medicin. Og udfra det traf han en afgørelse. Selvom min læge fra hospitalet og min egen læge, skriver at jeg skal afprøves på sygedagpenge eller revalidering. Da min arbejdsevne kan være truet, hvis jeg ikke får det rette job.

Men det er så småt ved at gå op for mig, hvor korrupt systemet i kommunerne kan være. Har da også modtaget et par breve fra borgmesteren, som skriver at hun nok ikke kan bidrage med så meget i min sag.

Men når alt dette er sagt, så ja. Så er jeg glad for at jeg føler jeg har beskæftigelsesankenævnet og ankestyrelsen i ryggen. Jeg bider mig bare total fast, når jeg får bekræftet af folk omkring mig. At jeg burde være afprøvet, og have forlænget mine sygedagpenge. Så kæmper jeg, så længe jeg har energien til det.
Skolekridt er ikke logget ind   Besvar med citat