Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2011, 15:10   #16
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 15
extra er ny på vejen
Citat:
Skattelettelser ... jeg har endnu ikke mærket noget til de lettelser.. heller ikke selvom jeg ikke tilhørte det laveste løntrin... og de sidste 5 år på sygedagpenge/ledig flex jobber .. er det da kun gået den forkerte vej!
jeg kunne nu godt mærke jeg fik da lidt mere ud af det

Citat:
Extra, for at sige det pænt .. nu har jeg læst flere indlæg fra din side.... det er ikke alle jeg har forstået... men det er ligesom at du bare skal være rasmus-modsat hele tiden...
hmm så længe folk glemme problemet ikke startede ved VKo så kan du sgu tro jeg vil blive ved med at prædke det modsatte folk glemmer mange gange sikker PGA de føler sig snydt.problemet har sgu været her i mere end 10 år kan man ikke se det ja så trængerm an sgu til briller

denne måned har vi små 20,000 indbegragned børne ydelsen rimeligt godt PGA VKO har røvrendt.. hvis det kaldes at VKO har gjordt som folk på overførelse indkomst er fattiger så kaldt mig bare karl oscar eller rasmus-modsat og det er med 2 børn mig ledig flexjobber kæresten FP fra før 2003 som ikke har få noget hjælp fra komunen ved hende heldbreds tilløg er =0. er skam enig systemet er sgu mærkeligt.og troerm an rød kun er rideren på den hvis hest så trænger man sgu også til briller osv.

men men men nu bor jeg i nordjylland som jo nok er 2000 kroner billiger bare i husleje
extra er ikke logget ind   Besvar med citat