Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2011, 12:18   #8
MissSwitchie
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2010
Indlæg: 43
Styrke: 15
MissSwitchie er ny på vejen
Ja "udviklingsforløb" er også dukket op rigtig mange gange. Men hey, de skal jo spare - og det hele koster og koster, og tit fører de der udviklingsforløb ingen veje.

Kan huske de engang havde et projekt der hed "projekt ny chance" - det var rigtig meget oppe i medierne, at det havde været så dyrt så dyrt, og der var kun 1 eneste ud af mange mange mennesker der fik arbejde ud af det.

Her i byen var det projekt kun i 2 måneder, så lige pludselig fandtes det ikke mere. Man kunne ikke få at vide hvorfor, men senere kom det så op i medierne. Det havde vist også været medvirkende til, at folk blev mere syge af det.

Jeg tror ikke så meget på det - kan ikke forstå hvorfor de ikke kan se, at ligegodt hvad de finder på, så hvis man er syg, så er man altså SYG.

Jeg kender alt for godt til at sidde i saksen i systemet - her har jeg været i 10 år. Været igennem det ene og det andet, startede op med lidt psykisk og er endt op med virkelig blive rigtig syg af det.

Jeg tænker faktisk på, at alt det man har været udsat for igennem denne lange periode, at man nærmest skal have mere hjælp efter i form af samtaler ved en psykolog til at bearbejde alle disse traumatisk hændelser fra kommunens side af.

Og det koster jo !

Jeg glemte lige noget - hvad med lægerne? Hvad skal vi egentlig snart bruge dem til? Hvis deres udtalelser ikke fungerer mere ( det gør det egentlig heller ikke på nuværende tidspunkt, da der er sket gang på gang lægernes anbefalinger er blevet trodset)

Man kan da aldrig få en læge til at skrive på et stykke papir til kommunen, at et såkaldt udviklingsforløb ville gavne en syg borger. Jeg synes virkelig det er latterligt. lægen kunne da virkelig kun finde på det, hvis de indgår en pagt med det kommunale - og det tror jeg ikke på.

Sidst redigeret af MissSwitchie; 17-09-2011 kl. 12:23. Årsag: Glemt tekst
MissSwitchie er ikke logget ind   Besvar med citat