Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2011, 17:09   #19
Tvillingemor
Slettet pga inaktiv mailadresse. Kontakt Web
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2011
Lokation: Aabenraa
Indlæg: 27
Styrke: 13
Tvillingemor er ny på vejen
Advokat Helsinghoff vil gerne starte sagen; men han vil have 15.000,-kr. inden han overhovedet vil se på sagens papirer - retshjælpsforsikring eller ej.

Forsikringsselskabet har sagt god for at betale sagens omkostninger, når den først er kommet i retten, men jeg mangler lige de penge til opstarten.

Jeg havde håbet på at finde en advokat der var lidt billigere at få sat igang, ellers må jeg vel begynde at sælge ud af inventaret til pengene er skrabt sammen.

Advokaten fra i går må ikke køre sagen, da det firma han er i arbejder for kommunen og han har ikke ringet tilbage endnu med et navn på en advokat han kender i Kolding, der sikkert også godt ville køre sagen, så jeg må bare prøve at ringe til ham i morgen igen.

Advokaten fra i går gav mig ret i at det nærmst kun er færdselsloven kommunen ikke har overtrådt, så det kan gå hen og blive meget spændende hvad kommunen har at sige til deres forsvar.

Uanset hvilken undskyldning kommunen kunne komme med, er den ikke god nok. De har smadret både mit og børnenes liv og det kan f.... ikke undskyldes.

Tvillingemor.
Tvillingemor er ikke logget ind   Besvar med citat