Emner: hjælp
Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2011, 11:03   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
pippi det er 4 eller er det 6.? gang det siges til nono,at det er bedst at holde sig til sin egen tråd, og at det kun skaber forvirring at oprette flere indlæg samt tråde med det samme, måske derfor vovse er lidt hård.

Jo der skal være plads til alle, det syntes jeg også der ER! vovse er værgen nedladende ell, men går direkte efter bolden, nemlig at det er et problem med alt for mange ens tråde og indlæg, det kan næsten ikke skrives meget pænere, med mindre man skal begynde at skrive i stilen med: "vil du ikke nok være sød at" og det vil jeg da mener kan virke langt mere nedladende, end den mere direkte form som vovse bruger.

Havde jeg reageret ville jeg have været nedladende, i denne omgang, men så ville det også være 3 gang jeg oplyser om det samme inden for få dage, nu valgte jeg så at lade være med at reagere for jeg ved at jeg ikke vil kunne holde en sober tone.

Fair nogle husker dårligt, men det er smadder synd når der kommer mindst 3 forskellige steder med nøjagtigt den amme ordlyd, for det får bare folk til ikke at gide åbne indlægende, og helt springe over den brugers indlæg, og så er det da først der ikke kommer svar, hvilket er synd, for nono er da mindst lige så desperat efter at blive afklaret og få svar og hjælp som alle vi andre er.

Og så er det da kun godt nogle har mere tålmodighed til at blive ved med at oplyse om at det er bedst at holde sig til en og samme (og sin egen) tråd, i en ordentlig tone (efter bolden og ikke manden) for jeg har det altså ikke, jeg kan så finde ud af bare at holde min mund (til en hvis grænse) men det løser jo ikke noget og hjælper ingen.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat