Se enkelt indlæg
Gammel 30-06-2011, 12:06   #6
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
Jeg har snakket lidt med socialrådgiveren fra fagforeningen. Altså kun pr. mail indtil videre.
Forklarede hende om at jeg bla. var bange for at spørge hende om råd, fordi jeg går i stå med ordene når jeg skal forklare noget.
Så jeg skrev de fleste af mine tanker i en mail og hun skrev samme dag en mail om at jeg til enhver tid er velkommen hos hende fordi det jo netop er hvad jeg betaler til.
Hun var også rigtig glad for en opdatering af min situation.

Men alligevel spekulerer jeg over hvad det lige netop er der skal til, før kommunen evt. vil indstille en til pension.
Jeg orker næsten ikke en arbejdsprøvning mere, men min fornuft siger også at der nok ikke er nogen vej udenom.
Måske skal jeg snakke med min psykiater i næste uge om hvordan han stiller sig og om han overhovedet ser mig komme i aktivering eller job igen.
Og måske få en snak om hvad han vil skrive til kommunen når de vil indhente oplysninger på et tidspunkt.

Tak for at dette forum er her, det er så vigtigt at kunne dele alle disse tanker- og det som alle skriver- så vi kan hjælpe hinanden.
__________________

Førtidspensionist pr. 1/3-2013 !
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat