Se enkelt indlæg
Gammel 21-06-2011, 23:49   #6
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Odenseaneren Se meddelelser
hej Buster

Tak for dit link.

Jeg har valgt at kommenterer på hendes debat. For god ordens skyld har jeg postet mit indlæg her https://www.facebook.com/pages/ST%C3...=wall&filter=1

Bare i tilfælde af, at mit indlæg skulle forsvinde på hendes hjemmeside
Og det gjorde den så - forsvandt

Puha, ville ønske, jeg ikke fulgte linket og læste hendes blog - det får man det da kun dårligt af. Men selvfølgelig vil hun gøre, hvad hun kan for at hævde sig selv
Sjovt, som hun siger at DR's indslag om lægekonsulenter er "Bygget på fejl, misforståelser, myter og mangler", når vi sygemeldte for een gangs skyld endelig føler os hørt. Påstår hun dermed at vi bilder os vores egen virkelighed ind??
Så det vil altså sige, at lægekonsulenten i mit tilfælde ikke fandt på at jeg havde en personlighedsforstyrrelse blot fordi han ikke kunne forstå det, speciallægen havde skrevet om min autismespektrumforstyrrelse, og heller ikke anede at man ikke både kan have en personlighedsforstyrrels og en autismespektrumforstyrrelse på samme tid?
Lægekonsulenten fandt heller ikke på at der fandtes to behandlingsmuligheder for mig, der ikke havde noget med mig at gøre?
Så den ekstra udredning jeg måtte til for at få tilbagevist lægekonsulentens påstande, var bare noget jeg drømte?

Ja, hvis det ikke fordi, jeg nu har papir på at jeg ikke har en personlighedsforstyrrelse, så kunne jeg da godt være lidt bekymret for om jeg er gået hen og blevet paranoid

Åhh, men har jeg nu i virkeligheden papir på det...

Måske jeg alligevel har en personlighedsforstyrrelse. Man kan jo godt sådan komme helt i tvivl om sandheden, når man får at vide, den er modsat....
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat