Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2011, 17:16   #3
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Kære Road66

Jeg fik min diagnose hos en speciallæge i intern medicin og reumatologi på Randers Sygehus.
Han var meget grundig. Undersøgelse og samtale varede 2 timer.
Navnet er Martin Bak.
Der var ventetid på 1 måned.
jeg betalte mig fra det ved en reumatolog i ålborg, glen gorm rasmussen.
der fik jeg diagnosen fibromyalgi og psoreasis-gigt obs.. det kostede 900 kr og jeg havde svar efter 14 dage med ventetid og skriftligt svar.. skulle bruge den ifht min sygedp.sag så derfor valgte jeg den løsning..

min læge henviste mig så til rds sygehus for tjek af psoreasis-gigt.. tror også ca det var 1 md jeg ventede.. jeg kom ind til en dame, kan ikke huske hendes navn, men hun konkluderede det samme.. så blev henvist til røngten og mr scanning..

efter disse kom jeg igen til tjek på rds sygehus, denne gang ved martin bak.. han er utrolig sød og grundig. han konkluderede dog at han ikke mente det var fibro jeg havde men psoreasis-gigt i scene og muskel hæftere.. men gjorde opmærksom på at det var svært at kende forskel..
jeg har i hvert fald ikke nogen ondt at sige om ham.. han er tilgengæld mere påpasselig med ikke at gøre skade, få det til at gøre mere ondt, men samtidig med at han er grundig - så det er jo ikke helt uden smerter.. :-)

så det er i hvert fald tumbs up fra mig... :-)
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat