Se enkelt indlæg
Gammel 11-05-2011, 14:06   #3
stitz
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2011
Lokation: Århus
Indlæg: 3
Styrke: 0
stitz er ny på vejen
Hej anna tak for hurtigt svar respons. jeg får kontanthjælp. er det 10.044kr har husleje på ca 3.000kr. tlf regning 200kr og dertil kommer dr licens forsikringer osv. Kan ikke lige overskue at kigge det i gennem

De 3 måneder er det lige meget om sb søger for en, eller om man selv søger den.??

Tror at det er OK at hun prøver igen. Havde min mor med idag, for ellers fatter jeg ikke en brik af hvad der sker omkring mig, så bliver nød til at have en med der kan fortælle alt det som jeg selv misser
Hun altså sb ville prøve at snakke med. En af de personer i kommunen som styre det, og prøve at trumfe igennem at jeg ikke skal ud igen. da hun selv godt kan se ud fra papirer, og mine tårer i mine øjen at det måske ikke lige er smart at sende mig ud igen.. Men det er jo desværre ikke hende der bestemmer det. når der sidder en person højt oppe og siger det omvente!!
Syntes bare det er mærkeligt at det er folk som ikke kender ens sag, andet end hvad de læser. som skal afgøre hvad der skal ske med mig.. Puha syntes at den er svær fortiden. kan ikke se nogen ende på det hele.. Ønsker bare så enderligt meget at få ro, og prøve at skabe en hverdag igen
stitz er ikke logget ind   Besvar med citat