Emner: Min historie.
Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2011, 16:27   #12
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Flere knus

Det eneste dine svigerforældre skal gå op i og koncentrere sig om, er hvordan deres søn har det. Det er ikke engang deres bord, hvis i bliver uvenner.

Men det er enormt svært for sådan nogen som os med så lidt selvværd at bare hvile i os selv og være ligeglade med, hvad andre synes om os. Jeg bliver helt elendig, hvis ikke alle kan lide mig, og det kan alle virkelig ikke. Jeg er 52 år og det bliver lettere med årene trods alt.

Dine svigerforældre skal ikke have en mening om dig og slet ikke lade den sive, eller hvordan de viser mishag.

Du skal huske, at du ikke behøver omgåes mennesker, der ikke vil dig det godt, og så er det underordnet hvis forældre det er. Du er i din gode ret til at melde fra og lade din kæreste gå til arrangementer med sin familie alene.

Man siger "ja" til sin partner og ikke resten af hans/hendes familie. Får du nok støtte af din partner? Faktisk er det hans opgave at sørge for du ikke generes af hans forældre.

Nu bliver man ikke et godt menneske af at have mange penge og tjene dit og dat. At du er værdifuld og garanteret smadder sød og givende har ikke noget at gøre med at være arbejdsløs eller handicappet, det har med at gøre, at man behandler andre mennesker med værdighed og respekt.

Noget tyder på dine svigerforældre manler nogle grundlæggende menneskelige egenskaber og opfører sig direkte dumt og tarveligt.

Husk du er et dyrebart menneske og dem, der er sammen med dig er heldige. Men du trænger til nogle gode oplevelser og noget medvind.

Kærlig hilsen Hanne
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat