Se enkelt indlæg
Gammel 20-04-2011, 16:28   #4
Adam SR
Elsker at være her på K10
 
Adam SRs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2010
Indlæg: 54
Styrke: 14
Adam SR er ny på vejen
Kære nensypigen


Jeg kan godt forstå din angst for fremtiden — gid jeg kunne sige noget der kunne berolige dig.


Om ikke andet, for ikke at bekymre mere end godt er, vil det måske ligefrem være nødvendig for én selv at skelne mellen, hvad man ikke kan gøre noget ved og hvad man kan gøre noget ved. Pointen er, at det man ikke kan gøre noget ved må man acceptere at det er sådan, dog er det nemmere sagt end gjort det tager ressource og tid at være i sådan proces. Endvidere prøve at gøre det man er i stand til at gøre.


Måske kan man forsøge at undgå at gå ned med flaget og måske ligefrem forebygge evt. depression:


Hvis man kan er det en god ide med daglig gåtur eller sætte sig uden for og få sol i øjnene eller hvis du har overskud til det, vil jeg anbefale dig at lægge vejen fordi Latterens Verdensdag på Bakken d. 1. maj kl. 14:30. Der er god stemning og glade mennesker, og hvis man kan få et smil frem på læben tror jeg at det er med til at skabe ro i ens krop og sind.
__________________
Hilsen Adam Paulo Freire siger: '... at man ikke kan gå ind i en sand dialog, hvis jeg altid projicerer uvidenhed ind i andre mennesker og aldrig opfatter sin egen uvidenhed'.

'Allen gewalten/zum trotz sich erhalten' (at holde sig oppe trods al vold), af Goethe og ikke mindst tænkt af Sophie Scholl.

Sidst redigeret af Adam SR; 20-04-2011 kl. 19:20.
Adam SR er ikke logget ind   Besvar med citat