Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2011, 20:39   #15
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Jeg har PensionDanmark, hvor ISS betaler 2/3 og Jeg 1/3 tror jeg det er.

Jeg ringede forleden dag i forbindelse med min opsigelse fra ISS, for at høre om jeg kan flytte min pension til andet selvskab, eller min bank (kapitalpension) fordi jeg ikke selv kan indbetale når jeg er uden job.
Den kan ikke flyttes til Bank, men godt til andre pensionsselvskaber.

Nå men vi snakkede lidt frem og tilbage, om gebyre, når man ikke indbetaler, det koster vist nok omkring 250,- om md,el. året kan skisme da ikke huske det.
Men jeg spurgte ham så om spiciale regler vedr. flexjobber, jammen så skulle jeg jo ikke betale innvalidebeløb for det kunne jeg sandelig ikke få.

De vidste så ikke at jeg er flexjobber, siger til ham at det burde firmaet jo have oplyst dem om, det gav han mig ret i, men for at han kunne se at jeg er flexjobber, skulle jeg sende en flexjob bevilling, så ville han fratrække invalidebeløbet.

Mon jeg kan få det beløb tilbage igennem de år jeg har betalt, det vil jeg da anmode om når jeg sender min bevilling ind til ham.

Det var bare lige en orientering fra mig af, så man skal være opmærksom på de faldgrupper som findes.
I morgen kontakter jeg 3F, for jeg har en fritids/ullykke forsikring der, for at høre om der osse der er spicaile regler vedr. forsikringer.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat