Emner: erstatning
Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2011, 04:10   #13
faro
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2010
Lokation: kbh
Alder: 50
Indlæg: 52
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
faro er ny på vejen
hej pia
min kone har været syg siden 22.01.2010 så mere ind et år hun fik sygedagpenge fra komunnen men forsikring betalt alle sygepenge tilbage til dem og vi fik så fra sygepenge og op til hende fuld løn 25900kr om mdr som vi skulle betal skat af så da jeg fik styr på det hvordan det forgik ville jeg jo ha vi blev fri for komunnen så da sb prøve med arbejdsprøvning og alt mulig efter 10mdr sager jeg nej tak og hun troe os med at hun ville stoppet de sygedagpenge som jeg ville ha de gjorde fordi så blev vi fri for dem og det gjort hun så idag for vi så helle 25900 af forsikring som vi skal betal skaf af og ikke har en sb mere det er bare dejligt at være fri sb jeg kunne ikke forstå sb alle de penge som jeg fik af dem betalt min forsikring dem tilbage så vi koste dem ikke en kr så sådan er det i dag er vi ikke på kontant hjælp det vil ikke kunne betale sig for os forsikring betale tabt af løn 25900 mdr så hvorfor skulle vi være hos komunnen mere !!! forsikring har sendt sagen til arbejdskadestyrelsen som vi vente på lige nu de skal lave en men % håber du kan forstå det alså tilsammen må du ikke får mere in din egen års løn tabt arbejdsfortjeneste du må ikke får mere in hvad du fik får du blev syg og held og lykke
__________________
Førtidspensionist pr 01.05.2005

Sidst redigeret af faro; 21-03-2011 kl. 08:10.
faro er ikke logget ind   Besvar med citat