Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2011, 12:58   #23
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af undertegnede Se meddelelser
Selvom en borger føler sig uretmæssigt behandlet, så skal man huske på at i 99% af tilfældene sidder der i den anden ende en sagsbehandler som forsøger at gøre sit arbejde så godt som muligt, og man kan ikke forvente at en politianmeldelse ikke smitter af på den sagsbehandlers motivation over for den pågældende borger. Man kan henvise til nok så mange paragraffer om retssikkerhed, men man bliver nødt til at operere i den virkelighed vi sidder i, nemlig at det er et menneske der sidder i den anden ende med de fordele og ulemper det medfører.

Så misforstå mig ikke - jeg forsøger ikke at puste til nogen frygt, men derimod forsøger jeg at mane til besindighed og tænke på hvordan man i de enkelte sager kommer længst uden samtidig at brænde alt for mange broer bag sig. Det er vigtigt at huske at det ikke kun er sagsbehandlernes - men også ens egne - handlinger der har konsekvenser.
Mine erfaringer fra den virkelige verden er lige modsat... først da jeg havde sat mig 100% ind i lovene og slog ned på enhver omgåelse med dokumentation kom der et fornuftigt samarbejde igang dengang jeg hang fast i systemet...
Det dummeste man kan gøre er at lade sig kue af en sagsmishandler der omgår love og regler...

...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat