Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2011, 12:39   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg er lige på vej ud , men syntes det her er ret interessant for ja det kan være jeg har misforstået dig eller at du ikke har formidlet dig klart .. ved ikke hvad det er af dem

men hvorom alt er så er det faktisk et ret så interessant emne, og jeg vil senere prøve at lave en ny tråd om det ,for ja vi kan henvise til alle regler og love men det er ikke sikkert at det føre til noget , for det er et menneske der sidder i den anden ende også .. og ja de kan fejle men at 99 % sidder og vil gøre deres bedste det tror jeg nu næppe .. og i min verden er vi mange rigtig mange der burde råbe op .. men vender tilbage senere og laver en tråd et andet sted så vi ikke okkupere den her helt .. og så vil jeg da håbe at jer der er uenige med mig prøver at forklare mig jeres synspunkter ... for i min verden er det lidt lige som om man skal passe på sig selv og sin egen sag og sine egne ressourcer , men hvad sker der hvis vi alle opføre os på den måde vil det system som der er så meget kritik af her på siden så ikke bare blive værre og værre for man finder jo ud af fra toppens side at ja det går sq fint det her ...

og sorry hvis jeg har misforstået dig men tror stadig ikke at vi er helt enige

Sorry JSN ikke med vilje jeg stjal din tråd tier stille nu
  Besvar med citat