Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2011, 00:39   #16
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det kommer da ved den søde grund også and på hvordan folk er blevet spurt, altså vis nu spørgsmålet har lydt:

Hvis du frit kunne vælge mellem FP og gå som (ledig) flekser (på en KHJ) hvad vil du så helst.

Det lige som en undersøgelse min gemal lige har deltaget i, han blev spurt: Hvis du vandt en mil, og efter et år ville kunne få alle pengene, efter 6 måneder halvdelen og med det samme 10000, ville du så vente eller have dem nu.
Kangt de fleste vil vælge at vente, men langt de fleste skal så heller ikke lave af og skaffe varme for knap 3000 kr pr måned, til 5 næser, vi vil kunne overleve 2 måneder på 10000, og samtidig ikke have råd til at vente til vi fik milionen.

Tydeligt at svaret afhænger af foklks situiration, og er de fleksere der er blevet spurt nu netop ledige fleksere på KHJ (hvilket jo er megete sandsynligt for flertallets vedkommende) så giver svaret lidt sig selv, lige som flekseren som enlig ikke magter både job og hjem, men bare ikke har fået noget valg, klart de hellere vil have den lidt højere FP, og slippe for at arbejde, sådan ville jeg da også selv have det, hvis jeg stod som ledig flekser på KHJ og skulle vælge fleks eller FP.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat