Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2011, 12:53   #2
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
1.
Vi har endvidere lagt vægt på, at du den 10. og den 12. februar 2009 blev oplyst om starttidspunktet for virksomhedspraktikken. Du fremkom ikke med indsigelser hertil og heller ikke til den fremsendte aftale vedrørende virksomhedspraktikken.

Jeg har skrevet om indsigelser før, på K10.
Indsigelser er ikke det same som en klage. En oplysning om starttidspunktet er ikke en afgørelse, derfor personen skulle have været kommet med indsigelser til starttidspunktet( på skrift! )
Man skal begrunde sine indsigelser, fx. at man venter på en behandling, som blev aftalt til d. 12. februar 2009


2.
Vi vurderer endelig, at du ikke har oplyst om en gyldig grund til at afvise at deltage i afklaring af din rådighed. Det forhold, at du ringede til praktikstedet den 16. februar 2009, kan ikke medføre en ændret vurdering, idet praktikstedet har henvist dig til at kontakte kommunen, og det gjorde du først den 3. marts 2009.

Der jeg selv har afsluttet min sidste arbejdsprøvning, same dag har jeg sendt en mail både til "aktøren" og til jobcentret, med en forklaring på hvorfor jeg har taget den beslutning. Det skal man gøre!

Man må huske på, at alle , både kommunen, BAN osv. støtter sig til loven som er ens for alle sager, ikke kun socialesager.
Sagerne gå altid ud på beviser som skal være dokumenteret, fx. gennem indsigelser eller gennem en klage.
Alt skriftligt!
Man skal dokumenterer at der er en tvist ( Uenighed om noget )

Sidst redigeret af Karo; 02-03-2011 kl. 13:22.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat