Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2011, 17:20   #27
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Det er også ganske “almentligt” , hvis man må sige det sådan, at angsten for at miste dem man elsker kan fremprovokere depressioner og i sidste ende panikangst.

Før jeg blev syg, med 1 måneds mellemrum har jeg mistet med et slag 2 kære personer og det var mere end jeg kunne klare, på trods for at jeg har aldrig fejlet noget og var både fysisk og psykisk meget robust.

Det vigtigste i livet er at lære og sige fra. Jeg har stoppet den sidste arbejdsprøvning fra den ene dag til den anden og var faktisk ligeglad med konsekvenserne.
Og det var det bedste som jeg gjorte.

Der kom ingen sanktioner og jeg fim min FP, men ikke kun på grund af angsten. Mens jeg var under kommunens “kærlige” behandling, fik jeg efterfølgende den ene sygdom efter den anden.

Muligvis, hvis lægerne og kommunen var ikke så angst fikserede ville jeg ikke have fået nogle af mine fysiske sygdomme.

Mit råd til dig er, at hvis du føler at du ikke kan klare arbejdsprøvninger mere, så stop i tide.
Hvis du har lægelig dokumentation i orden, kommunen kan ikke røre dig.

Det som jeg faktisk fortryder er, at jeg har ikke stoppet allerede den første arbejdsprøvning.
Jeg skulle slet ikke være sat i arbejdsprøvninger, det har jeg BA afgørelse på.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat