Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2011, 01:14   #1
missme23
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 3
Styrke: 0
missme23 er ny på vejen
Question Hvordan søger jeg om et flexjob...?

Hej alle her i K10,

Jeg har lidt svært ved at overskue alle disse tråde, så derfor opretter jeg min egen.
Og undskyld mange gange hvis der er andre tråde omk. dette.

Jeg har været sygmeldt i 2år, med dep. og OCD.
Jeg har været i en praktik i ca.4 uger som så blev droppet da jeg ikke fik noget kontor ting at lave, som jeg var blevet lovet.
Så nu afventer jeg besked om hvad der så skal ske, da mine sygdagpenge udløber igen til April.

I forhold til min sagsbehandler skriver hun i mine papir at jeg er raskmeldt til april og skal i A-kassen, hvilket jeg ikke er enig i. Under min praktik har jeg fået det værre, og jeg regnet faktisk med at hun ville snakke om flexjob, men det er hun ikke med på.

Hun siger det er lægen der skal sige om jeg kan få det, og min jobkonsulent siger det er min sagsbehandler der skal vurder det. Jeg er meget i tvivl om hvad der skal ske og hvad jeg kan søge. Og hvad jeg selv kan gøre.

Min sagsbehandler siger også at jeg ikke kan få forlænget mine sygdagpenge igen.

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gør nu! Jeg er overbevist om at jeg godt kan arbejde et par timer om dagen, men jeg kan ikke klare mig på et alm. job med 16-20timer om ugen.

Jeg har gået på psykiatrisk center i over 2år, og de kan ikke gøre mere end bare at give mig medicin og siger jeg skal gå til samtaler, der er ikke flere muligheder for mig.

Det jeg vil vide er, kan jeg få flexjob og hvordan søger/får jeg det??

Er der nogle søde og flinke mennesker der kan hjælpe mig, nogle ideer og gode råd??

Nogle som selv har stået i dette problem?
missme23 er ikke logget ind   Besvar med citat