Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2011, 22:07   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stonie Se meddelelser
Så er mit spørgsmål: Hvorfor "skal man ikke gøre det for tit" ?
Jeg har vist set et sted herinde at "så kan arbejdsprøvningen ikke bruges" !!!
Men eeeehhhh......det er jo netop det der skal afprøves...altså om man kan "arbejde" et vis antal timer, møde til tiden, være der alle timerne osv...
Hvis man så ikke kan møde, så er det vel også med til at vise hvad man kan/ikke kan...
Hvis du har for meget fravær kan de påstå, at de ikke kan vurdere dig.

Kommunen tror ikke på hvad du ringer og fortæller dem.

Hvis kommunen skal tro på, at du har det skidt, så skal de så dig, så de med egne øjne kan se, at du har det skidt.

Når du ringer for at melde dig syg, så kan de ikke vide, om du bare fester med vennerne.

Sådan har jeg selv oplevet det.
Du kan evt. gøre det, at du foreslår dem, at de kan kigge hjem til dig de gange du ringer dig syg, for at undgå misforståelser.

Og jeg har endnu ikke fattet hvorfor de har så meget respekt for det man skriver i en dagbog, når de i alle andre henseender betragter en som værende totalt og aldeles fuld af løgn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat