Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2011, 14:04   #7
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 15
Stonie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Selv om det er en arbejdsprøvning så kan det nogen gange være nødvendigt at sygemelde sig bare man ikke gør det for tit
???...

Her er jeg lidt forundret...
Hvis man er syg med migræne og ikke kan slæbe sig uden for en dør...og er det 3-5 gange om ugen (ofte er det 1-2 dage med migræne og så 2-3 dage hvor man er helt nede) så er man da nødt til at melde sig syg !!!
(Jeg har voldsom dobbeltsidig Tinnitus og får derfor ofte migræne)

Så er mit spørgsmål: Hvorfor "skal man ikke gøre det for tit" ?
Jeg har vist set et sted herinde at "så kan arbejdsprøvningen ikke bruges" !!!
Men eeeehhhh......det er jo netop det der skal afprøves...altså om man kan "arbejde" et vis antal timer, møde til tiden, være der alle timerne osv...
Hvis man så ikke kan møde, så er det vel også med til at vise hvad man kan/ikke kan...
Og lige et andet spørgsmål: Ude på arbejdsmarkedet skal man vist ikke længere vise en lægeerklæring når man har/er sygemeldt (over 3 eller 5 dage).
Gælder det også ved Arbejdsprøvning ?
Så vidt jeg ved så skal man ringe til AP-stedet og til AP-konsulenten og til SB...og sikkert også Dronningen...Og DET er altså ikke spor sjovt...at ligge der med migræne og høre på pausemusik i timevis (når man ringer til SB).
For derefter at skulle høre på: nu skal vi så snakke omkring hvorfor du så ofte er sygemeldt !...FFS....det er jo derfor jeg søger FTP

Pyyyyh....dejligt at få lidt luft herinde...

En stakkel med udsigt til 6 ugers "uladesiggørlig" Arbejdsprøvning
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat