Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2011, 19:20   #9
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser

Vold på nogen måde er overhovedet ikke brugbart! -men mon ikke dette er et spørgsmål om afmagt?
Nu arbejder jeg så med mennesker, og ved ikke, om du har Buster.

Jeg må sige, at mennesker i dag her i Danmark faktisk er blevet meget mere krævende. Husk sagsbehandlere er så sandelig også mennesker.

Ingen mennesker er fuldkomne.

Jeg har selv været udsat for en lille trussel fra mit arbejde. En af mine medarbejdere er faktisk stoppet på mit arbejde grundet voldsomme udskældsord..

Afmagt? Vold? Hvis man har været en tur til Rusland og set deres forhold og kommer hjem til Danmark, bliver man taknemmelig over, at man overhovedet har nogle rettigheder som klagesystemet, hvis man er utilfreds over en afgørelse.

Der findes så sandelig mennesker, som IKKE VIL forstå, at sådan er det bare. Der findes også alvorlige psykiske syge, som ikke selv ved, hvad de gør, når de truer. Og nogle af disse lader frustrationen gå ud over f.eks. socialrådgivere. Et job som socialrådgiver er blevet set som at være et af de allerhårdeste job her i Danmark - fordi man har risiko for at blive udsat for trusler.

Så det er IKKE noget nyt, når der sker vold i et jobcenter...

Synes det er fint sagt at Karo, at danskerne ikke er vant til at klare krisesituationer....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat