Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2011, 02:06   #13
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Herinde.

Popiae du kommer m. flere gode pointer her, jeg var også ved at klods i mit mundvand i venteværelset, da jeg læste dagens artikel om dette i Berlingeren, ehl ehl side, for mange kom med konstruktive forsalg til hvordan dette kunne gøres bedre fra DA til fagforeninger, men nej Støjberg, havde en kur, ved at gøre det mere end vanskeligt for mennesker under 40 azt få pension el. fleks, ja, så bliver folk puf raske = uden psykiske problemer.

For mig at se der der 2 meget store sider af sagen:

dels den tilværelse, spec. arbejdsmæssigt man giver mennesker i DK - hvor det næsten er umuligt ikke at blive stresset på et el. andet tidspkt. i en erhverv pga. manglende reformer indenfor arbejdsmiljø

dels at man indenfor SDPsystem, som Popaie ganske rigtigt skriver helst ser en psykisk diagnose el. kobler en sådan på, og også som Popaie skriver, at man på måden man bliver behandlet på under SDP kan få psykiske konsekvenser, men også at man f.eks. allerede i børnealderen er blevet mere end vild m. at stikke diagnoser ud til børn, som endnu ikke er færdigudviklet og måske bare reagere normalt på dårlige livsforhold. Her er jo også sket en eksplotion i tilfælde af f.eks. ADHD ect.

Som der ganske rigtigt blev sagt i radioen idag en samfund m. størst mulig lighed giver størst mulig tolerance. Og her er vi virkelige kommet ud at svømme på dybt vand i DK, hvorfor tolerancen overfor noget der bare er lidt anderledes efterhånden kan ligge på et meget lille sted, hvilket også forøger alt for mange menneskers lyst til at putte problemet i en kasse, ja, for så kan vi jo placere det, som et enkelt tilfælde el. isolerede dette og behandle.

Efter min mening ville den bedste behandling for livets genvordigheder være langt nemmere at bære, hvis man blev mødt anerkendende og forstående, ja, endda m. et menneskervarmt klem.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat