Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2011, 10:41   #8
lisapigen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2008
Lokation: Vilsund
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
lisapigen er ny på vejen
Der er selvfølgelig mere i den status. Den er sendt og modtaget af sagsbehandleren som sagde til min bostøtte i dag, da hun talte med hende at sagsbehandleren heller ikke kan se mig på arbejdsmarkedet. Sagsbehandleren vil nu tale med lægekonsulenten mandag og jeg vil få mere afvide tirsdag. Det bliver en lang lang lang lang weekend og jeg er på kanten til at indlægge mig selv.... Jeg undrer mig over min krop ikke har givet op for den fortæller mig skidte ting. Samme tid, bliver jeg rigtig ked af når i skriver det er forkert det psykiateren har gjort, men da han skrev status for 3måneder siden skrev han prognosen var dårlig for mig, men at jeg havde haft gavn af medicin ifh til min adhd. Straks skulle jeg på revalideringscenteret og vurderes. Og der gik 3uger og jeg fik så hovedpine, spændinger og andre symptomer på stress. Stress bekræftet a læge i dec og nu står vi så her igen og venter.

Ved godt det er ude af mine hænder nu, men kan jeg selv gøre noget? Maile min sagsbehandler forklare endnu engang jeg er på renden til afgrunden? Kan jeg gøre noget? Hjælp mig. Hulk.
lisapigen er ikke logget ind   Besvar med citat