Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2011, 17:14   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Vibeke Manniche lægekonsulent i Jobcenter Svendborg tjener kassen!

"Hun er guld værd for Svendborg Kommunes Jobcenter. Og det får hun da også, guld altså. Hentet op af kommunekassen.
Mere end en kvart million kroner har kommunen på et halvt år betalt den omstridte lægekonsulent Vibeke Manniche for at vurdere sygedagpengesager.

Svendborgs NetAvis har fået indsigt i fem fakturaer, som Vibeke Manniches firma Lægeservice.dk i Vedbæk har sendt kommunen: At betale – 228.260 kroner plus moms for en periode på seks måneder."

http://www.svendborgsnetavis.dk/?p=3312

"Det kommunale Jobcenter er i år ikke blot begyndt at bruge Vibeke Manniche intensivt som såkaldte ekstern lægekonsulent.
Hun er også blevet brugt i et forsøg på at banke de lokale læger på plads. Jobcentret havde hyret hende til et møde 27. september på Hotel Svendborg. Hendes opgave var at belære de lokale læger om, at de ikke skal være ”advokater” for deres patienter. Vibeke Manniche talte dunder til lægerne om, hvad de skal gøre og specielt, hvad de ikke skal gøre. De skal ikke tage den syge borgers parti – for så signalerer de, at kommunen er fjenden."

SUK, endnu engang huserer den "kære" FR VM og nu i Svendborg Jobcenter!

Hun er dog det mest usympatiske menneske og ikke at forglemme: LÆGE!?!? - jeg længe har hørt om.

Man må da håbe at denne "LÆGE" aldrig selv får brug for hjælp, ja, ærligt talt, så synes jeg hun er en skamplet på den samlede danske lægestand og om jeg FATTER at lægerne vil have hende i sin kreds!

Kan da sagtens forstå at læger efterhånden har et noget blakket ry! og hvis ikke lægekonsulenterne tar livet af os, ja, så skal vi bare ryge på sygehuset så skal de nok dét få klaret paragrafferne!!!

Føj, skam jer, såkaldte læger!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat