Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2011, 11:59   #12
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Krizzer85.

Ud over Hejdiens nedenstående mener jeg også, du bør gøre opmærksom på at dine sygedagpenge også er stoppet på forkert dato i forhold til lovgivningen:

"Kapitel 8 – Varighedsbegrænsning
§ 24. Udbetalingen af sygedagpenge ophører efter udløbet af en kalendermåned, når der er udbetalt sygedagpenge, herunder nedsatte sygedagpenge, eller løn under sygdom for mere end 52 uger i de 18 forudgående kalendermåneder, jf. dog § 25.

Stk. 2. Ved beregningen af sygedagpengeperioder efter stk. 1 medregnes ikke de dage, for hvilke der er udbetalt dagpenge eller løn

2) fra kommunen i de første 21 kalenderdage af fraværsperioden for lønmodtagere og i de første 2 uger af fraværsperioden for selvstændige erhvervsdrivende eller .."

Link: http://www.socialjura.dk/index.php?i...39c4835e#34682


Jeg mener derfor, de først burde have stoppet dine sdp. pr. 1.02.11.

Så reelt hører du stadig til hos sygedagpengeteamet efter lovgivning, dette ville jeg måske skrive øverst i mit brev, dvs. i indledningen. m. henvisning til § 24 i gældende Sygedagpengelovgivningen.

Jeg er faktisk lidt i tvivl om, jeg ikke ville sende et kort brev først m. en kort tidsfrist, hvor jeg ville bede dem genoptage mine sygedagpenge pr. i går, da de har stoppet dem ulovligt i henhold til gældende sygedgpengelovgivning, §24.

For derpå at se hvad de svarer, og så smide Hejdiens brev i hovedet på dem, når de engang ikke overholde de nævnte §ér som beskrevet af Hejdien.

Men det er bare mit temp., her kan man jo være forskellig.

Men i øvrigt mener jeg selvfølgelig ikke de overhovedet bør stoppe den.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake

Sidst redigeret af gunvor; 15-01-2011 kl. 11:59. Årsag: understregning
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat