Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2011, 12:50   #28
YRMB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2011
Indlæg: 18
Styrke: 14
YRMB er ny på vejen
Jeg har fået forventet negativt svar fra kommunen på min anke, og brev fra beskæftigelsesankenævnet om at de har modtaget min klage fra kommunen.

Jeg havde regnet med at det var en proces man ingen indflydelse havde på, men de indbyder til at jeg kontakter dem inden 14 dage hvis jeg har bemærkninger til sagen.

Derfor spørger jeg nu panelet om gode råd, er der noget man bør melde ind med ?

Ville det eventuelt være en ide at få endnu en speciallæge med på banen, eventuelt betalt af egen lomme (og er det overhovedet muligt) ?

Citat fra afslag på fleksjob.:”det er fleksjobteamets vurdering at du ved beskæftigelsesfremmende foranstaltninger kan komme I beskæftigelse på ordinære vilkår I et passende arbejde som tilgodeser dine skånebehov, evt. ved brug af § 56 aftale, I denne vurdering er der ligeledes lagt vægt på din unge alder og uddannelses-/ jobmæssige baggrund sammenholdt med lidelsens sværhedsgrad og behandlingsmuligheder.”


følgende er blevet nævnt af ”Sibt”, efter at hun havde læst vedhæftede.Som jeg ser det, så ligger hele humlen i hvad reumatologen skriver. Han skriver at du ikke kan klare større fysisk belastning, men formentlig mere aflastet arbejde, hvor der er mulighed for hyppige stillingsskift. Med de ord, så siger han at du kan klare, ikke fysisk arbejde med de rette skånehensyn.

Sandheden er at jeg så absolut ikke kan klare ”ikke fysisk arbejde med de rette skånehensyn” under noget der bare ligner normale forhold, man hvorledes får jeg det bragt for nævnet på en måde der tæller ?

I øvrigt vil jeg gerne takke jer for jeres gode svar der viser at dette panel har en stor indsigt i problemstillinger som min, i har været en stor hjælp indtil nu.




Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej YRMB.



Kan udmærket forstå din anke, det var da noget af et afslag med megen lidt forholden til lægeerklæringerne.
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  YRMB.jpg
Visninger: 212
Størrelse:  166,1 Kb
ID: 258  
YRMB er ikke logget ind   Besvar med citat