Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2011, 22:16   #14
sandie86
Hvor skulle jeg ellers være
 
sandie86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Lokation: viborg kommune
Alder: 38
Indlæg: 101
Styrke: 15
sandie86 er ny på vejen
Red face de kære dyr

jeg er også en af dem som har dyr, selvom jeg er på kontanthjælp....!

mine dyr er mit liv...! Jeg har to små skøøøønne hunde...

og så RIDER jeg stadig, til trods for at jeg er sygemeldt (og på kontanthjælp, afventer en sidste afprøvning inden flex henvisning kan sendes ind)...

det er så min kæreste som ejer hesten jeg rider på

Jeg har aldrig lagt skjul på overfor hverken SB, forsikring eller andet, at jeg "har hest" og at jeg rider dagligt (når jeg ikke er i arbejdsprøvning, når jeg er i arbejdsprøvning kniber det med overskudet).... og jeg har heller aldrig lagt skjul på at jeg også rider konkurrencer....! (dressur)

så sent som for nogle dage siden mødte jeg min nye sagsbehandler, og snakken faldt på ridning osv... og jeg fik hende forklaret at min ridning det er der hvor JEG kan vise at der er noget JEG KAN... det er der hvor jeg finde bekræftelse, det er der jeg finder roen i mit sind og det er der jeg er "fri"...

og ingen har nogensinde sagt noget til mig... netop fordi jeg er så ærlig omkring det...! men jeg forklare dem også, hvad ridningen og hestene betyder for min psyke....!

for havde jeg ikke det at stå op til, så endte jeg nok med at ende mine dage....! eller ende på psyk....

så JEG har det sådan, at jeg vil lige så gerne være ærlig omkring det... og jeg har været ærlig fra start om, at når jeg kommer i arbejde, så VIL jeg have det så godt, at jeg stadig har overskud til min PASSION...! jeg vil ikke knokle for mange timer ugentligt, hvor der efter ikke at have overskud til noget af det som betyder noget i mit liv....!
sandie86 er ikke logget ind   Besvar med citat