Emner: Se her...
Se enkelt indlæg
Gammel 15-10-2007, 13:19   #17
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
en lille §

[QUOTE=lena;14200]Tja ikke fordi en kommunalt udarbejdet resourceprofil er nogen garanti for et godt stykke håndværk.

Hej Lena

Jeg har fulgt din sag med stor beundring af din evne til at være vedholdende.

Jeg kender alt for godt kommunens metoder. Jeg spekulerede på om det ville være hensigtsmæssigt at holde de involverede op til deres ansvar, således at det ikke var et system man kæmpede imod, men de retsmæssige lovovertrædere. Jeg ved at Odense kommunes sociallæge John Kjersgaard Johansen er offentligt hægt ud på patientklagenævnets hjemmeside med dom for overtrædelse af lægelovens § 6. (ups) Han bliver nu brugt til at afklare andre syge menneskers skæbne.

Jeg kan ud fra det du skriver (har dog ikke læst alt) se at der sidder et par "lovovertrædere" og komplicerer din sag.


juridiske ordbog skriver

Svig;Den retsstridige fremsættelse af urigtige angivelser mod bedre viden el. fortielse af sandheden for derved at fremkalde en disposition;jfr.aftl § 30

Personer der forvalter, skal selvfølgelig også overholde lovgivningen, som slet ikke er så tosset endda. Det får de os bare til at tro. Eksempelvis har jeg kendskab til rigtig mange der har været en tur omkring Reva og som er blevet indoktrineret med at de er havnet på en taburet imellem lovgivningen. Jaså. Denne taburet - jeg kalder den for deres gyldne stol, står der altså ikke noget om i lovgivningen - altså er det ikke sandt.

Men hvis kampen skal tages op, tror jeg at det er vigtigt at placerer ansvaret på de mennesker der rent faktisk sidder og laver daglige lovbrud. De må jo kunne meldes - loven er skabt for alle, og gælder også for kommunens ansatte.

kærligst
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat