Se enkelt indlæg
Gammel 01-01-2011, 23:42   #20
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Dag 38 - der er brev!

Den 28. var der søreme afsendt et brev fra Jobcentret til mig - nogen har altså været på arbejde mellem Jul og Nytår, selvom telefonerne giver anden besked!

(Min egen SB har iøvrigt mailet mig den 23/12 kl.18:15, så jeg håber også hun har fået pæne julegaver. )

Brevet var fra den sympatiske SB, som hurtig godkendte mig til Revalidering, men selvfølgelig skulle samle noget skriftligt sammen.

Jeg blev derfor noget forbløfffet over at konstatere, at det mestendels bestod af en lidt mere nedkogt udgave af min fejlbefængte RP, og kun 4 linjer fra min positive psykologudtalelse (bakker 100% op om mit reva-projekt) og de få linjer fra SB-fyren fra Jobcenret, at han vurderer mig egnet til Revalidering.

Jeg kom så desværre "til" at læse H-E-L-E Lotte68's tråd om hendes Kafkaske oplevelse med diverse jobcentres nu sammenlagte 2 - TO! - års syltning af hendes sag, og nu tuder jeg lystigt ned i tastaturet, mens jeg KUN venter på at det bliver mandag morgen.

Hvor jeg vil forsøge at få Jobcenter SB i røret, til en afklaring af, hvor jeg skal lægge mine kræfter - i korrigering af de utallige fejl i min RP, der får mig til at fremstå som kusine til Hannibal Lector? ( og dermed kan give mig flere problemer fremfor afklaring og en fremtid) - eller på at skrive et indlæg der får mig til at fremstå velafrettet - på Systemets betingelser forstås??

Og hvad er det i øvrigt? - de forandrer sig jo også konstant.....

Det eneste jeg ved med 100% sikkerhed er, at det er livsfarligt at være ærlig - og sig selv!

Altså på den måde de fleste af os engang kunne tillade os at være, og blev set som - altså mennesker, I ved......

Jeg har nærmest forskudsmareridt ved tanken om, at flere inkompetente og totalt uempatiske mennesker, får mulighed for at torturere mig yderligere i formålsløst papirnusseri, og andre skrækkeligheder, såsom besøg hos nogle af deres 'doktor-venner', som endnu engang skal måle og veje mit menneskelige potentiale efter grotesk forvreden målestok og iblandet deres egne psykiske shit - læs bare i trådene her, med navne og det hele!!

Hvorfor skulle man dog tage min faste psykologs professionelle ord for gode varer, når man kan få en velbetalt TERM-rytter til at ødelægge mit liv lidt mere....

Min positivitet er lige brugt op pt, så


Fandens også jeg ikke er alkoholiker - så var det vist nu jeg ville bunde noget stærkt, og sove til mandag kl.8:55.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat