Emner: Endelig !
Se enkelt indlæg
Gammel 21-12-2010, 23:43   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
det er præcis et sådan indlæg jeg siger/procederer FOR......

dem kunne vi godt bruge MANGE FLERE AF....

jeg har lagt mærke til at en del af dem der ofte var her, inden de fik deres egen sag kørt.

nu ikke længere er her ... hmmmm hvad skal man sige ... så ofte...(dette her giver på skallen det er jeg klar over)......
WOW ace den var sq værre ha ha .. (jeg sparker dig lige lidt hårdt her)
jeg for min del ved at du har ret (men det skal ikke afholde mig fra at give dig nogen slag )

Men jeg vil altså lige i retfærdighedens navn prøve at forklare det også ...


Citat:
men min holdning er at, jeg syntes vi skal BLIVE på k 10..... også når vores respektive sager er færdige....

det kan være det er mig der tager fejl, men jeg syntes der "mangler" mange af de "gamle"... eller de er her meget sjældent.... (nu hagler slagene over min spæde drengekrop)......
Jep du har helt ret slag .. :-)

Oki jeg er en af dem der har været her fra dag et af

Og jeg er en af dem der ikke er her så meget mere, og jeg kan pege på et par andre også ...

MEN jeg vil også sige at et par af dem der ikke er her mere engang imellem dukker op og beder om hjælp på andres vegen (ergo nogen hjælper uden for siden )

Og så vil jeg sige at man bliver træt af det her engang imellem jeg ved at jeg gør .. nu har vi været her så længe og så meget at mange af spørgsmålene bliver gentagelser og man er selv fyldt helt op med kommune lede , så jeg for min del valgte at tage en lang pause fra det her , men jeg er her skam hverdag jeg er bare ikke så talende mere som jeg har været ...

Og heldigvis er der kommet rigtig mange til her på siden som kan og vil hjælpe så for mit vedkommen må jeg indrømme at jeg lige drøner igennem her tjekker tråde og prøver at samle op på dem hvor der er ingen eller få svar , og det er jo heldigvis ikke så mange ...

Men lover at vende frygteligt tilbage når min kommune lede har lagt sig og tror også at det gælder for mange andre herinde...

Hvis du prøver at lægge mærke til det så er der mange der er væk et helt år eller mere og så drysser de ind igen .. og heldigvis for det for de kan ikke undværes og heldigvis har vi altså en del der er blevet så gamle og garvet at der altid er gode råd at hente herinde ...
Citat:
men det positive er så at jeg har lagt mærke til mange NYE nicks..... hvilket jo er positivt... eller selvfølgelig .... nå i ved hvad jeg mener...en side som k 10 burde jo naturligvis være OVERFLØDIG.... det kan med det samme konstateres DET ER DEN IKKE......

dette lille formiddagsanfald.. kan godt være er komplet ubegrundet... men jeg føler der mangler mange oldies but goodies......

mvh eders ace dk...... som giver florken tommel op........
Ikke engang løgn .. det er dejligt med mange nye men sørgeligt .. glæder mig stadig til den dag den her side bliver overflødig

Men oki jeg er så ikke en oldies men bare en goodies ha ha ..

(så er der lige et par stykker herinde der holder helt mund og lader den passere tak )

Men ved godt hvad du mener ace .. men ved også at mange af os vender tilbage og kigger med ... ikke skriver så aktivet men vi er her (mange af os )

og også tommel op til Florken herfra

Og et håb om at Florken også bliver .. det siger vi faktisk altid gør vi ikke

dem der er kommet igennem på den anden side kan ikke undværes særlig godt ...

Og så lige god jul (som i disse dage har skylden for at jeg ikke er her ) og et par veltilretteed spark herfra
  Besvar med citat