Se enkelt indlæg
Gammel 26-11-2010, 09:15   #102
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gizmo Se meddelelser
Jeg fik helt fra start at vide, at det faktisk er bedre at møde op og så gå hjem igen, om det så er 10 min. efter, end det er at melde sig syg. For så kan de se, at du trods alt prøver, men at du har det dårligt.

Ellers kan du risikere, at de enten forlænger arb.prøvningen eller laver en helt ny.
Så mød så vidt muligt op, men gå hjem igen når/hvis du ikke magter til det. Også selvom det allerede er efter 5-10 min. Men så har du vist velvilje.

Jeg kan sagtens følge dig i, at det er møgsvært bare det at komme ud af døren, og det at skulle være "på". Det er/var også et af mine kæmpe problemer. Og jeg havde rigtig mange dage, hvor jeg meget hellere bare ville begrave mig hjemme, men hvor jeg fik kæmpet mig ud alligevel.

At jeg så pga. den arb.prøvning måtte fast på oxabenz (vanedannende beroligende), det er en anden ting. Men jeg kunne slet ikke fungere uden, og det kan jeg stadig ikke. Jeg er nødt til at tage dem, når jeg skal ud af døren - og det skal jeg jo hver dag, når sønnike skal afleveres/hentes i børnehave.

En af mine diagnoser hedder social angst, og pga. det (+ bla. svær personlighedsforstyrrelse) fik jeg min ftp.

Kæmpe til dig.
Puha Gizmo, ja der kan man se at oftere bør en arbejdsprøvning kontra incideres i stedet for at man "tvinges" på medicin bare for at vise hvad man ikke kan. Min arbejdsprøvning var også for hård ved mig, men jeg kunne ALDRIG finde på at gå 5 - 10 efter jeg var kommet, for når jeg var der gik det jo godt nok.. men når jeg så kom hjem så var det resten af dagen på sofaen.

Jeg kan dog kun råde WTD til at møde op og så beslutte dig for at du ikke er der "hele dagen" for du havde det jo ikke godt forinden og ved at det koster i den anden ende. Jeg ved at det er stik i mod dine principper at gå før tid, men der er altså ikke nogen der kommer og klapper dig på skulderen bagefter du har stået igennem en 25 - 30 timers arbejdsuge, som måske reelt skulle hedder 15 timer, incl. pauser og skåne behov!!!!!!!!!!!!!!!!. Det er p.... svært, men tro mig at det er det værd og din sagsbehandler vil med garanti tage i mod dine ønsker og ikke mindst BEHOV for skånehensyn, arbejdstids hensyn og lign., for hun ved jo ikke hvordan du har det og hvilke ønsker du har til din arbejdsprøvning= FREMTID, dette er du nødt til at gøre hende opmærksom på.

EE

Sidst redigeret af Enteneller; 26-11-2010 kl. 09:19.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat