Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2010, 09:13   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja de tanker kan være tunge at tumle alene.

Heldigvis døjer jeg ikke med så stærke fysiske smerter (mine er mere konstante, og knap så voldsomme, så længe jeg passer på) men det forhindre mig ikke i nøjagtigt den følelse, der kommer når andre, jamen det da bare... du skal da bare sparkes i gang, du kan da bare så mange ting, det hele er da bare lige.

Men for H det jo lige netop det, det IKKE er, det er ikke bare, jeg ved godt jeg ser normal ud, og det er det der får folk til at sige bare lige nemt det hele, men jeg har altså andet og langt mere end bare lidt ondt i lænden og en smugle besvær med trapper... smerterne kan trods alt ses når jeg har hørt deres bare mange gange nok og desværre begynder at tro på dem, for jo jo det er da bare, ja altså lige ind til kroppen fysisk siger NEJ det er ej.

Men alt det andet alt det 100% usynlige, som kun sjældent opfattes som et problem, alt det hvor heleheden udgør problemet men hvor folk kun se små brudstykker af gangen, og hvor folk ikke ligger 2 og 2 sammen.

Når jeg fx siger... KBH banegår midt i myldretiden, og du har mit hoved døgnet rundt året rundt, ser folk på mig som om det da er noget værre sludder, en sagde en gang: "Det er da umuligt, så vil man jo være evigt stresset og forvirret, det kan et menneske da ikke og sådan ser du slet ikke ud" Jamen søde ven det jo netop DET! Problemet er så bare at du ikke tror på mig, for du har tydeligvis forstået det.

DET er frustrerende, en ting er at folk ikke forstår (ikke vil forstå) og så siger det er bare lige, langt værre er det med den der har forstået det, og som så samtidig indirekte kalder mig for en løgner (og en hver der kender mig ved at det der med at lyde er jeg edder hamrende dårlig til)

Peppe, jeg behøver vist ikke sige det, men gør det nu alligevel, for nogle gange er det alligevel rat af få af vide... du er absolut ikke alene, jeg tror langt de fleste, fra tid til anden har ligende tanker. Tanker jeg ikke tror man nogen sinde slipper helt af med, fordi man føler sig ubrugelig (det jo det an får af vide af omverdenen: Du er ikke god nok)

Men ved du hva? gu er vi så gode nok, det er dem der IKKE er gode nok, gode nok til at sætte sig i andres sted, og gode nok til at se ud over egen næsetip, gode nok til at se at man kan bidrage med andet end at tjene penge, for dumme til at forstå, at et værdigt menneske intet har med penge at gøre, men med personlighed.

Op med hagen, du er klart klogere, du har en lærdom, og viden, de ikke er gode nok til at få indsigt i, det er kun de få ikke syge der er så heldige at blive beriget med denne menneskeindsigt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat