Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2010, 22:11   #19
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...Tusind tak til Damper, Gunvor, Florken og L.S. for indlæg!

Forstår på dig, Damper, at formulering i samtykkeerklæring er normal praksis!

Mon 3. part/externe firmaer (andre aktører) har adgang til at læse elektronisk journal på en borger, Gunvor? Og tak for loven om aktindsigt

Florken, har bemærket, hvor ofte du anbefaler at læse Arbejdsevnemetode-bogen, men det må komme senere i processen - lige nu holdes jeg "fuldtidsbeskæftiget" med at modgå de værste giftigheder i postkassen...samt gennemgå flere centimeter (i højden) aktindsigt!

L.S: You can't unring a bell! Den vil jeg huske! Hvor har du ret - i mit tilfælde har klokkerne så KIMET i 10 år, den bliver svær at "unringe"...

Damper og Florken, al respekt for Jeres anbefaling af at læse Arbejdsevnemetode - bogen, men livet bliver noget tidskrævende, hvis man skal læse lærebøger hos automekaniker, VVS, advokat, læge, tandlæge osv. før man kan stole på, at opgaven udføres tilfredsstillende...sat på spidsen, forståes :-)

Jeg har valgt at underskrive samtykkeerklæringen, ud fra den betragtning, at i den elektroniske journal fremgår også rimelige fornuftige breve, efter min mening, fra borger - hvor det blandt meget andet fremgår, at jeg ikke godkender Arbejdsevnevurderingsjournal.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat