Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2010, 16:15   #16
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Kære tlf dame!

Tak for svar!

Citat:
Oprindeligt indsendt af tlf_dame Se meddelelser
1000 tak for de søde ord, du har skrevet om mig, i dit svar til Buster.... jeg blev helt rørt.

Tak for respons, som varmer! Min respons til dig i det, jeg skriver, er ment! Du har klaret det utroligste: Svære diagnoser, fuldtidsarbejde, familie. Du er sej og tapper - men nok er nok - du skal ikke kunne klare fuldtidsarbejde med diagnoser, du nu har. Og det skal sygedagpengekontor støtte omkring - sammen med læger og fagforening!

Jeg havde skrevt forkert dag m.h.t. lægebesøg, det er i morgen i stedt for.

Held og lykke med alt det, du skal tale med læge om i morgen!

Til gengæld blev jeg ringet op fra Krifa, jeg har fået en anden sb derinde, da hende jeg havde til at begynde med, har for travlt.
Men jeg fik en god snak med ham og fandt ud af, at jeg ikke har fået nogen partshøring, resourceprofil og den meget korte frist jeg fik fra kommunen og hvis min læge i morgen vil skrive noget om, at jeg ikke er arbejdsdygtig, de har ikke indhentet specifikke sygdomsbeskrivelser fra min læge.

Det lyder som en god plan!

Så har vi en helt klar sag. Han vil skrive klagen mens vi er derinde. Så er det bare at krydse fingre

Kan du udskrive, hvad jeg har skrevet til dig, og have med til fagforeningskonsulent? Ellers nedskriv hovedpunkter at have med! Eller bed fagforeningskonsulent om at læse med på K10 om råd i din sag - inclusive Helsingørdom!

Desuden har jeg i dag været hos min reumatolog med min skulder og hun siger den er blevet fuldstændig smadret af den træning jeg blev frivillig/tvunget til. Jeg vil ringe til hende, om det er muligt hun kan skrive lidt ned omkring det.

Enig!

Knuzzz

Og knus til dig. Du er sej!
Held og lykke!

Sidst redigeret af Katharina; 10-11-2010 kl. 16:40.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat