Se enkelt indlæg
Gammel 19-09-2010, 12:10   #10
milla0506
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2010
Lokation: Horsens
Indlæg: 6
Styrke: 0
milla0506 er ny på vejen
Derudover er jeg ved at gennemlæse socialministeriets bog /sider om arbejdsevnemetoden, hvori der står skrevet at myndigheden har PLIGT til at indhente de lægelige dokumter som kan have betydning for borgeren. synes bare det er lidt vildt at de i princippet står med vores skæbne i deres hænder.
Det har jeg også kommenteret på i min klage. Da der til sidst i mit brev står at der på det foreliggende, dvs min ressourceprofil som de danner til grundlag for mit afslag, ikke kan forlænges udover den 30 sep, 2010. Når journaloplysningerne samt lægeskøn er modtaget retur fra Århus sygehus og kommunens lægekonsulent, vil der blive taget endelig stilling til , om du opfylder en af betingelserne for, at forlænge sygedpudbetaloingen udover varighedsbegrænsningen d 30 sep. Vurderes det at du opfylder en af de forlængelsesbestemmelserne , vil jobcenteret med tilbagevirkende kraft forlænge udbetalingen af sygedp jf. ovenstående. mener ikke det kan være rigtig de kun kan stoppe sygedp på baggrund af min ressourceprofil, dvs alle andre lægers skøn er ligegyldigt??
milla0506 er ikke logget ind   Besvar med citat