Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2010, 18:48   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja, sådan er det jo, men jeg tænker på hvordan har sagsbehandlerne mon fået fortalt hvordan det skal være ??

Jeg var på arbejdsmarkedet indtil 4 uger før mine sdp. sluttede og så røg jeg ud idet en psykiater mente at jeg ikke måtte arbejdsprøves og det havde hun helt ret i, jeg var jo syg !!!!!! Jeg røg så ud, måske kunne sagsbehandleren have prøvet at finde andre muligheder for mig, men jeg tror ikke der var så mange dengang, men hun kunne jo have prøvet. Jeg husker at min fagforening var forfærdet over at jeg skulle havne i "det sorte hul"kontanthjælp, tjaa det kan jeg enddog ikke få.

Nå men det jeg efterlyser er hjælpsomhed, som vi alle jo er indbygget med. Da jeg var på arbejdsmarkedet, gjaldt om at hjælpe kunderne og leverandørerne til at yde det bedste for opgaven og det føler jeg bare ikke at man gør i sdp. systemet. Man sidder som sagsbehandler og tier stille og så når varsels brevene er sendt ud og alt er overstået så er det videre til næste nr. Hvad er det for et system. ???

Hvis jeg var sagsbehandler (og oppe at kører, som jeg er lige nu) så ville jeg da brænde for at borgeren kom videre og igang og lykkedes det ikke må der findes andre veje i form af fleksjob eller pension. Det burde faktisk være et alt i et system sygedagpenge - fleksjob- førtidpension ??

Helene du kunne da heller ikke arbejde med en sag uden at brænde for den, vel !?? Jeg har været 17 år på arbejdsmarkedet og jeg brændte for mine sager.

EE

Sidst redigeret af Enteneller; 18-09-2010 kl. 18:56.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat