Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2010, 10:49   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er rigtig nok at vi har sat vores unger i bure inde på torvet til tove dag , men det syntes ungerne nu ikke noget om sådan har de det til hverdag i klasserne he he ... (små lokaler mange børn ) der har også været massive daglige protester vi har alle kørt med stickers i biler vi har en facebook gruppe om at holde fingrene fra vores skoler ...

Hvis ikke i har Facebook gruppen kan jeg kun anbefale jer at bruge en sådan, derinde har vi kunne købe ting og sager om vores skoler og vi er den vej blevet holdt opdateret om tiltag på torvet og demonstrationer osv ...

Og nej lige skole har jeg sgi nok opgivet at følge med på det er for indviklet og lidt egoistisk er man også ikk min datter er snart færdig i skolen så jeg har lagt mere energi i seminarier og gymnasier, har to unger der er på seminar nu og den ene har lige måtte flytte pga hans seminar lukkede her 1½ år før hans uddanelse var færdig (og gyyyys nu går han på det samme som sin bror , de to elsker hinanden og er de bedste venner, MEN de hader at bliver sammenlignet og de får altid den der guuuuud er i brødre .. he he )

Men jeg vil da lige se hvad der sker her i løbet af dagen, ved at der var møde om skole lukning og sammenlægning i går og vi får brev om det via forældreintra , så råber op lige så snart jeg høre mere...

Men hvad med Næstved hvornår vil de lukke skoler der , her var det jo meget akut de ville gøre det allerede i næste sommerferie og vi fik beskeden inden denne sommerferie og det har i den grad kunne mærkes på vores unger, mht usikkerhed om deres fremtid nervøsitet for at skulle helt væk fra alle venner osv osv .. må sq ikke være sjovt at være unge i en finanskrise ...
  Besvar med citat