Se enkelt indlæg
Gammel 09-09-2010, 21:43   #42
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Det er rigtigt - man kan ikke handle, før man ved hvad man skal handle på, men..

Min fejl var at sætte min lid til systemet - at de virkelig var der for at hjælpe

Jeg har været så dårlig i flere år, at jeg kun har været i stand til at sige igen og igen, at jeg har brug for hjælp og er afhængig af andre til at finde den hjælp. Jeg har igen og igen bedt om at blive sendt til nogle eksperter, som vil vide, hvad de skal stille op med mig

På den måde gik der flere år uden der skete en fløjtende fis..

Det er det, jeg mener. Havde jeg vidst at man ikke kan stole på systemet, havde jeg måske gået til mine forældre istedet, eller været mere insisterende overfor lægen - noget!

Så skulle jeg måske ikke have lidt den tort at rådne op i systemet i 5 år, spilde tiden med at vente på en langsom død fra min sofa, mens livskvalitet var noget alle andre havde

Jeg har spildt dyrebare år af mit liv, af mine børns liv, fordi jeg troede jeg kunne stole på at kommunen var der for at hjælpe. Fordi jeg har været så skide autoritetstro

Min pointe med min udtalelse er egentlig en advarsel til andre. Hvis man er så uheldig ikke længere at kunne klare sig selv, skal man i videst muligt omfang søge hjælp andre steder. For det første så man kan bruge tiden effektivt på at finde en diagnose og afprøve behandlingsmuligheder. Dernæst så man er klar over sine rettigheder, og hvad der skal ske

Jeg vil vove den påstand at mit forløb ikke burde have taget mere end 1 1/2 år, hvis der var blevet handlet på mig, istedet for at sylte mig, år efter år
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat