Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2010, 13:57   #13
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Citat:
Jeg tror lige jeg skal have klarlagt hvad en revurdering i det her tilfælde er for dig? Har du fleksjob og det er tilskudsgraden der skal rettes til eller?
Jeg er ledig efter fleksjob (har været ledig i 3 ½ år), og har i ledighedsperioden fået forværring af helbredet.

Det er at jeg troede, at den sidste arbejdsprøvning skulle bruges til at afgøre, om der var grundlag for at indstille til pension.

Altså, at den skulle afklare min resterhvervsevne.

Det viser sig så, at der på papirene til afklaringsstedet stod "Revurdering af fleksjob"

Da lægekonsulenten så fremkommer med sine kommentarer, kan jeg af dem konkludere,

at vedkommende ikke kender til alle mine papirer.

Jeg efterspørger derfor en opdateret ressourceprofil, og får det svar af sagsbehandleren,

at det gør man kun hvis der skal træffes en afgørelse.

At lægekonsulenten kan skrive at jeg kan varetage et fleksjob med de rette, beskrevne skånehensyn

( som hvis han har set nogen, så er de 7 år gamle ! ) er da en form for afgørelse, eller ?

I det hele taget er jeg forvirret over, begrebet "Rådighedsvurdering i forbindelse med fleksjob" som årsag til arbejdsprøvningen.

Er det på samme måde, som man i kontanthjælpssager kan afprøve folks rådighed ved at sende dem i aktivering ?
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN

Sidst redigeret af Florken; 23-08-2010 kl. 14:00. Årsag: Tilføjelse
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat