Se enkelt indlæg
Gammel 03-08-2010, 19:34   #3
Falkes
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2008
Indlæg: 118
Styrke: 17
Falkes er ny på vejen
De snakker også om at ville skære i pensionen, så midlertidige pensionister skal have mindre end alm ftp.(jvnf. nederste link fra Berlingske) Det er jo helt galt det her!
De taler om at det vil være med til at motivere!!! Jamen motivere til hvad? Selvmord? Der er jo for h...... en grund til at man bliver bevilget ftp! Det burde være nok i sig selv og bevidne om at man jo ikke kan noget!!!

At have nogen til at vurdere en hvert 3 år, skaber da kun endnu mere angst og psykisk lede, for de unge ... - dem der er tilkendt midlertidig på fysisk grundlag, hvis det da kommer til også at indbefatte dem, de ender da også med psykiske sygdomme så ( (sådan er det jo allerede! - men det kan da kun blive værre!)

Ej nej nej ... jeg tror jeg skal lade være med at læse mere om det. Uden overhovedet at have fået ftp endnu, er jeg allerede skræmt til døde over de udspil. Min psyke kan slet ikke tåle sådan noget

Det bliver et meget langt efterår ...

Er der nogen der ved fra hvornår reformen træder i kraft og gør sig gældende fra? Er det først januar 2011 eller?

Og gad vidst om det kommer til at gælde for alle nuværende ftp'er også ...

Ih, den usikkerhed, den er kvælende
Falkes er ikke logget ind