Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2010, 09:50   #3
linus
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-07 2010
Indlæg: 44
Styrke: 14
linus er ny på vejen
Tak men...


"Jeg vil mene, at det er Urealistisk at tilkende dig fleksjob,når dine arbejdsprøvninger viser en effektiv indsats på under 1 time daglig."

enig

"Jeg tror din sagsbehandler er i gang med at fremskaffe papirer, så der kan indstilles til førtidspension.
Når man læser dit første indlæg i denne tråd, vil alt andet da være utænkeligt."
Uanset hvad de to konklusioner starter med, så ender de jo med :
Endnu en arbejds-prøvning skønnes formålsløs."


Jeg er enig med dig . Men desværre er det tilsyneladende ikke det han har gang i.

"Så jeg kan ikke forestille mig, at sagsbehandleren vil have dig til at deltage i "beskæftigelsesfremmende tilbud"."

Ork Jo -
Lidt forhistorie . Da jeg før den sidste "arbejdsprøvning" og generelle helbredsattest fremlagde sagen sagde han ( Det ville jeg forøvrigt gerne have på skrift ) " Jeg er ked af, at måtte sige det men jeg tror ikke, du kan få flexjob med så få timer- Og pension giver kommunen jo ikke - Så du er på røven".
Efter arbejdsprøvning og generel helbredsattest ( Hvis resultater fremgår af mit første indlæg )
Fik jeg besked fra min ”sagbehandler” da jeg telefonisk rykkede ham.
Beskeden var at at "de" var blevet enige med ”lægekonsulenten” om, at jeg sagtens kunne gå ud på normale vilkår,
Hvilket han forklarede var fuld tid.
Derfor bad jeg om aktindsigt og i den kunne jeg så læse
” ** oplyser om, at arbejdsprøvning og vurdering af helbredsoplysninger viser, at der ikke er noget , der på det foreliggende forhindrer borgeren i at deltage i beskæftigelsesfremmende tilbud ”

Så nu er jeg ved, at "flikke" en klage sammen over hvorledes man er kommet
frem til den "vurdering"

Samtidigt med, at jeg prøver at beslutte mig til, hvor jeg skal klage til

Med lettere deprim hilsen
LINUS
linus er ikke logget ind   Besvar med citat