Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2010, 02:14   #31
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Citat:
Jeg er parat til at opgive den fordømte check der lander på kontoen hver måned, TIL HVER EN TID, hvis jeg kan få mit liv, mine venner, og min lyst til at leve tilbage - skal vi bytte??!
Hørt, hørt...

Normalt kan jeg ikke engang få mig selv til, at gå over et fodgængerfelt, hvis der er rødt, men ville uden skrupler begå et bankrøverri, hvis det kunne gøre mig rask.

Citat:
Anbefalet pensum til videreuddannelse:
* de forfærdende mange tråde herinde, der beretter om ødelagte skæbner, som kunne have haft et langt bedre - og mere anstændigt! - liv.
En ide kunne måske være, at få disse indtalt på lydbånd og så tvangs uddele dem til landets ministre og andre på den anden side af skrive bordet, så de kan bruge dem til godnat historier.
Det vil måske give dem en fornemmelse af, hvilken betydning deres love og sagsbehandling har for folk der til daglig lever i et konstant smerte helved og med psykiske sygdomme.

Det er selvfølgelig en god pointe trådstarter har, med at man skal kæmpe, men det er pokkers svært for mange.

Når man ligger på bunden af havet, man kan se overfladen og ved, at det er der man skal op for at få luft, man forsøger at råbe om hjælp, til de andre fisk der svømmer forbi, men de har alle glemt at tænde for deres høre apparat og man har ikke kræfterne til selv at svømme op, så kan det virke temmelig håbløst.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat